Nuante..

Totul se rezuma la nuante. Roz, albastru, corai… pastelate sa fie! Neincrederea  exagerata in mine insami ma  facea sa imi inchipui ca orice as fi spus nu avea sa fie indeajuns de nuantator, demn de a mi se da vreo replica. Uneori nu eram de acord cu nuantele prezentate, ceea ce ma obliga sa fiu precauta..  Inconjurata de apa, refugiata pe o mica insula, izolata de restul lumii, imi ridic picioarele pe scaun si imi ascund talpile ude sub patura. Nu mai fac nimic altceva. Inafara  de a simti cum forta imi strabatea corpul , ma inunda, pana la a ma face sa tremur de placere.  Atunci, izolata acolo, imi doream din toata inima sa nu mai vina niciodata momentul in care voi auzi linistea eliberatoare.

Nu. Parasita. Pe cararea din spate, calcand prin ierburi. Copacii cad, unul cate unul. Intre fereastra si covorul stropit cu apa. Ma lovesc in bezna tunelului. Unde imi amintesc de el si nu va mai fi. Pietrele raului in care ma arunc.  Anii ratacesc prin mijloc, bezmetici. Suspendata in aer , musc cearsafurile, confundata cu ritmul, de’acum nu mai simt nimic. Geamurile prefac in tandari peisajul meu de tipete. Si, in timp ce alunec spre partea mea de apa, il vad pe barbatul pe care am ajuns sa il iubesc tot gandindu’ma la ceilalti. In momentul in care am incetat sa mai exist, prefacandu’ma in apa, l’am vazut in spatele ultimei sclipiri a constiintei mele. Era tot ce imi doream..  Nici un cuvant.. A intrat in suflet fara nici o ezitare . Eu l’am privit inainte sa ma refugiez intr’un colt, cu picioarele inafara suprafetei verzi a mochetei. Eu si el, si imaginea noastra reflectata, nimeni altcineva..

wp-1467840873170.jpg

2 comentarii

Lasă un răspuns

